пʼятницю, вересня 08, 2017

Пронизливе звернення бійця АТО до російських бойовиків на Донбасі

"Подивися в мої очі, ворог, ти називав мене своїм молодшим братом і потайки руйнував мою армію, щоб потім прийти і легко забрати все без бою, ти думав, що легко здолаєш молодшого? Але ти забув, ворог, що моя країна воювала всю свою історію, ти забув, що я – нащадок славних воїнів", – йдеться в ролику. У відео боєць АТО відзначає, що буде боротися за кожен шмат своєї рідної землі, за кожну українську сім'ю. "Я вже не той хлопчик, якого ви не боялися. Я – досвідчений воїн. Мене навчили безжально вбивати вас, і я буду безжально вбивати вас, поки ви не дасте спокій моїй країні. Подивися в мої очі, ворог. Ти дивишся в очі смерті. Ти дивишся в очі своїй смерті", – додав військовий.
Джерело

Немає коментарів: